Često postavljana pitanja (FAQ)

Narudžbe

A:  Nakon što pošaljete narudžbu, dobiti će te potvrdu na e-mail da je narudžba zaprimljena. Ako niste primili e-mail potvrde, provjerite svoj Spam sandučić, vjerojatno je e-mail završio tamo.

Bitno je da prilikom kreiranja narudžbe ostavite svoju e-mail adresu jer će te na taj e-mail dobiti i informaciju od Overseas pošte o statusu pošiljke.

Za dodatne informacije možete se uvijek javiti na: info@adlogic.hr.

A: Da biste naručili dovoljno je kliknuti na Artiklu na: Kupi odmah. Unijeti podatke za dostavu i kliknuti na Naruči.

A:  Da bi ste naručili više istih artikala, potrebno je na artiklu kliknuti na + ili – i odabrati broj koliko komada tog artikla želimo. Te, zatim kliknuti na Kupi odmah. Zatim, unijeti podatke za dostavu i kliknuti na Naruči.

A:  Da bi ste naručili više različitih artikala, potrebno je jedan po jedan dodati u košaricu, klikom na Artiklu na: Dodaj u košaricu, a zatim kliknuti na Košaricu, nalazi se u gornjem desnom kutu i zatim kliknuti Kreni na plaćanje. Zatim, unijeti podatke za dostavu i kliknuti na Naruči.

A:  Vrlo je vjerojatno da takav artikl već imamo ili ćemo ga uskoro dobiti. Javite se klikom na Kontakt u gornjem desnom kutu stranice i zatim ispunite Kontakt web formu ili pošaljite e-mail na info@adlogic.hr.

Dostava i plaćanje

A:  Dostava ide preko Overseas pošte i pošiljku plaćate pouzećem. Poštarina je 5,00 € po narudžbi koliko god komada dodate. Preporučamo da pogledate ponudu artikala i iskoristite jednu poštarinu za više proizvoda.

A:  Dostava u prosjeku traje 2 do 4 radna dana. Ovisno gdje paket putuje, u udaljena mjesta i otoke traje do 4 dana.

Bitno je da prilikom kreiranja narudžbe upišete i svoju e-mail adresu, jer će te na nju dobiti e-mail od Overses pošte sa referentnim brojem pošiljke i informaciju o statusu paketa, sa kojima možete u svakom trenutku znati gdje se Vaš paket nalazi.

A:  Od Overseas pošte će te dobiti obavijest i možete se dogovoriti za termin za novu dostavu ili zatražiti od njih dostavu na drugu adresu.

Također, dostavu možete direktno zatražiti ili preusmjeriti na lokaciju: kioska Tisak, benzinske postaje Tifon, trgovine Boso ili Tobacco Petica.

Povrat ili zamjena

A: Bez brige se javite našoj korisničkoj podršci na info@adlogic.hr i pomoći ćemo Vam otkloniti problem u što kraćem roku i na obostrano zadovoljstvo.

A: Nije nikakav problem da zamijenite artikl za neki drugi, pod uvjetom da artikl koji mijenjate nije korišten i da je u originalnom pakiranju.

Array

Podijeli

Sigurna kupovina

Profesionalna podrška

Posebne ponude

Pravo povrata

Zadovoljni korisnici

Kvalitetni proizvodi